مشارکت بیش از ۱،۴ میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از مشارکت بیش از ۱،۴ میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح مفتاح الجنه خبرداد.

طرح مفتاح الجنه به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی پای کار آوردن مردم به صحنه کارگزاری در حوزه محرومیت زدایی است، گفت: حضور و مشارکت مسئولان و آحاد مردم خیزش و برنامه‌های اجرایی این نهاد موجب الگوسازی برای سایر اقشار و جاری شدن گفتمان خدمت و کمک مومنانه وهمدلی به نیازمندان وتقویت سنت حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری در جامعه می‌شود.

اوبا اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه از برنامه‌های مهم کمیته امداد به منظور دیدار، مجالست، تفقد و دلجویی عاطفی از خانواده‌های عزیز تحت حمایت این نهاد است، افزود: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان امسال به صورت نیابتی اجرا شد.

صفری با بیان اینکه اجرای نیابتی طرح مفتاح الجنه با استقبال خوب خیران و مسئولان استانی همراه شد، ادامه داد: در قالب طرح مفتاح الجنه به نیابت از خیران با ۸۰۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان دیدار و از آن‌ها تفقد و دلجویی عاطفی به عمل آمده است.

او همچنین اضافه کرد: براساس آمار‌های موجود خیران و مسئولان زنجانی در قالب طرح مفتاح الجنه به صورت نیابتی در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیارد و ۴۳۸ تومان به خانواده‌های مورد بازدید تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مساعدت کرده اند.

او یکی دیگر از فعالیت‌های مهم کمیته امداد را ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت با راهبرد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف این نهاد عنوان کرد و افزود: با همین رویکرد سه هزار و ۶۹۵ فرصت شغلی وکاریابی با سرمایه گذاری بیش از ۸۷ میلیارد تومانی برای جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ایجاد شده است.

صفری هچنین تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با رویکرد نوآورانه، خلاقانه و بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در سطح مناطق مختلف از برنامه‌های مهم این نهاد در سال جاری است.

رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از کارکرد‌های اثرگذار کمیته امداد در حوزه فقرزدایی و محرومیت زدایی، گفت: مشارکت مناسب خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از آثار و نتایج تلاش‌های متعهدانه، مسئولانه و صادقانه کارگزاران این نهاد انقلابی در استان زنجان در حوزه محرومیت زدایی و نگاه ارزشمند، سخاوتمندانه و کریمانه مردم این استان در حوزه دستگیری و کمک مومنانه به نیازمندان است.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.